SEZONLUK UYGUN KİRALIK VİLLALAR

SEZONLUK UYGUN KİRALIK VİLLALAR
2012 SEZONUNDA KİRALIK VİLLALAR SİZLERİ BEKLİYOR

18 Eylül 2011 Pazar

ERİKLİDE KİRALIK EVLER HAKKINDA

Bilindiği üzere Erikli tatil beldesi son yılların en büyük patlamasını bu sezon yaşamıştı. Sezonun geç açılması ve ramazan ayının etkisi hissedilirken Ramazan ayından sonra bayram için bir çok tatilci kalacak yer sıkıntısı çekmişti. Eriklinin yaz sezonunun kısa olması bir dezavantaj gibi görünsede bu sene hava sıcaklıklarının biraz yüksek seyretmesi tatilcilerin yüzünü güldürdü. Öyle ki sezon sonu diye önceden anlaştığımız kişiler Erikli'ye geldiğinde başka yerlerle görüşerek bizi yüzüstü bırakmışlardır. Geçenlerde yaşadığım bir olayı anlatacak olursam ilginizi çekeceğini düşünüyorum. İstanbuldan 4 kişi 3 geceliğine bir ev kiralamak için beni aradı. Piyasa fiyatının gayet altında bir rakamda anlaştık. Bir gün sonra arayan kişinin bir arkadaşı beni tekrar arayarak fiyat konusunda bir indirim yapmamı önerdi. Oldukça büyük bir indirimin ardından kaporo da istemeyerek arkadaşları beklemeye başladım. O gün birçok işim olmasına rağmen 20 km uzaktan Erikliye geldim. Tatilci arkadaşları bekledim. Uzun bir süre sonra beni aradılar. Ben arkadaşları alıp evi göstermeye gittim. Arkadaşlar evi gezdiler ve benden tekrar bir indirim istediler. 

İnanırmısınız bir indirim yapsaydım bir daha isteyeceklerine emin olabilirsiniz. Ve utanmadan bundan daha önce başka bir yerle görüştük bize üç ev gezdirdi diye de çıkışmaları gerçekten terbiye sınırlarını aştıklarını göstermekteydi. Havaların gayet güzel seyretmesi deniz sezonunun hala açık olduğunu göstermektedir. Dört kişilik bir tatilci grubunun günde iki kez denize gitmesi demek en az 8 kez banyo yapılacağı anlamına gelir ki elektrik,su ve tüp ihtiyacı kiracılar çıktıktan sonraki temizlik giderleri, her yıl güzelleştirmeye ödenen vergiler , elektrik su faturaları , siteye ödenen vergiler derken ev fiyatlarının yüksek bulunması evsahibi açısından bakıldığında gerçektende gülünç olmaktadır. Kiracılar çıktığında öyle evler gördük ki sezon boyunca kalınsa o kadar pis bir ortam oluşturulamaz emin olun. Kısacası Eriklide fiyatlar yüksek gibi bir cümle benim adıma sahibinden kiralık ev veren şerefli insanlar adına kabul edilemez bir durumdur.Evet bazı fırsatçıların kiracıları kullandıkları aşikardır fakat bu yıl bayramda 80 liradan dublex ev kiraya verdiğimizi belirtmek isterim. Bayramda gecede 200 tl vermeye hazırım sadece bir ev bulun diye gelen insanları kapıdan çevirirken 80 liraya ev kiralamamız insanlara olan saygımızdan ötürüdür. İnsanların çaresizliklerinden faydalanarak fahiş fiyatlara ev kiralayan insanlar Eriklinin ve bizim adımızı kirletmektedirler. Ne kiracı nede evsahibinin türlü oyunlar oynamadan güzel bir şekilde etkileşim halinde bulunmaları hepimiz açısından en hayırlısı olacaktır. Teşekkürler.. Saygılar.